Nowoczesne call center – dobre oprogramowanie

Powszechnie mówi się o tym, że współcześnie ludzie cierpią na brak czasu, a ich życie ma bardzo wysokie tempo. Z tego powodu oczywiście nie chcą tracić go na długotrwałe poszukiwanie ważnych informacji i zależy im na szybkim wyjaśnieniu danego zagadnienia, rozwiązaniu pojawiającego się problemu. Duże ułatwienie w tej kwestii z pewnością stanowi olbrzymi i gwałtowny rozwój systemów telekomunikacyjnych oraz internetowych, które umożliwiają załatwienie sprawy bez konieczności pojawienia się osobiście w siedzibie firmy. W tym celu funkcjonują także wszelkie telefoniczne biura obsługi klienta, które niestety często charakteryzują się niską jakością prowadzonych rozmów. Dlatego też ciekawą i skuteczną alternatywą, coraz częściej wybieraną przez firmy z najróżniejszych branż, są systemy call center, które można znaleźć tutaj: http://debesis.pl/system-call-center/.

Profesjonalnie skonstruowane systemy call center umożliwiają korzystanie nie tylko z analogowego systemu telekomunikacyjnego, ale całych platform umożliwiających w pełni profesjonalną obsługę klientów. Za ich pomocą można inteligentnie, zdalnie zarządzać wszelkimi formami kontaktu z klientem firmy, które zintegrowane tworzą jedną, spójną całość. Korzystanie z nich jest też atutem wizerunkowym.

  • Dostęp do bazy danych

Cecha charakterystyczna wszystkich dobrych systemów call center. Konsultanci muszą mieć dostęp do inteligentnej bazy danych na bieżąco. Nie tracą czasu na poszukiwanie kolejnego klienta, dzwonią z przygotowanej dla nich automatycznie listy. Pozwala to znacznie zwiększyć efektywność pracy konsultantów.

  • Panel odsłuchu

Kierownik ma podsłuch wszystkich prowadzonych w centrali rozmów, dzięki temu jest w stanie kontrolować jakość obsługi i w razie problemów interweniować w sytuacjach kryzysowych.

  • Raporty

Raporty z pracy konsultantów są bardzo ważne przy ocenie ich pracy, szczególnie jeśli są na okresie próbnym lub negocjują podwyżkę. Na podstawie raportów jesteśmy w stanie stwierdzić, czy pracownicy wywiązują się ze swoich obowiązków.

  • Aplikacje dla konsultantów i handlowców

Poprawiają one warunki pracy konsultantów i handlowców, pozwalają na wyświetlanie scenariuszy rozmów, dają dostęp do bazy danych oraz informacji koniecznych do przeprowadzenia rozmowy.

  • Wymagania systemu

Potrzebujemy jedynie komputera z dostępem do internetu. Tak niskie wymagania powodują zupełne zniknięcie bariery wejścia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *